A A A | zmień kontrast | Mapa strony | język: pl en de | rss ico-rss | ico-bip
logo-sroda-wlkp
Jesteś tutaj:

Informacja dotycząca bieżącego utrzymania dróg powiatowych i pozostałych zadań zarządcy drogi


Starostwo Powiatowe w Środzie Wielkopolskiej informuje, że:
 
1. Zadania z zakresu bieżącego utrzymania dróg powiatowych, położonymi na terenie Gminy Środa Wielkopolska oraz Gmin: Dominowo, Krzykosy, Nowe Miasto nad Wartą i Zaniemyśl, (letnie i zimowe) od dnia 1 czerwca 2015 roku wykonuje Gmina Środa Wielkopolska za pośrednictwem gminnej jednostki organizacyjnej:

Zakład Gospodarki Komunalnej w Środzie Wielkopolskiej tel. 61 287 02 55

Telefon alarmowy „akcja zima"  -  606-514-477

W przypadku braku połączenia z numerem alarmowym osobami do kontaktu odpowiedzialnymi za ww. zadanie są kolejno:

Waldemar Owczarzak
600-979-618
   
Dyrektor Jarosław Płociński
502-588-999

 
2.  Pozostałe zadania zarządcy drogi (zezwolenia na przejazd pojazdu nienormatywnego kat. I, decyzje na zajęcie pasa drogowego, decyzje na lokalizacje zjazdów, urządzeń obcych, uzgodnienia projektów drogowych, decyzje na umieszczenie urządzenia obcego lub reklamy w pasie drogi, uzgodnienia planów zagospodarowania przestrzennego i decyzji o warunkach zabudowy, wnioski na usunięcie drzew rosnących w pasie drogi powiatowej) oraz zadania starosty (decyzje na wykorzystanie drogi w sposób szczególny, zezwolenia na przejazd pojazdu nienormatywnego kat. II i III) od dnia 1 czerwca 2015 roku prowadzi:
 
STAROSTWO POWIATOWE
Wydział Inwestycji i Dróg
ul. Daszyńskiego 5
63-000 Środa Wlkp.
tel. 61 285 80 51

baner300x250