A A A | zmień kontrast | Mapa strony | język: pl en de | rss ico-rss | ico-bip
logo-sroda-wlkp
Jesteś tutaj:

Harmonogram funkcjonowania Punktu Obsługi Klienta

Starostwa Powiatowego w Środzie Wielkopolskiej

14.12.2020

Grafika przedstawia informacje o godzinach działania Punktu Obsługi Klienta zawarte w tekście, w lewym górnym rogu herb Powiatu Średzkiego.
Grafika przedstawia informacje o godzinach działania Punktu Obsługi Klienta zawarte w tekście, w lewym górnym rogu herb Powiatu Średzkiego.

 Szanowni Państwo,

uprzejmie informujemy, iż od 14 grudnia br.
Punkt Obsługi Klienta Starostwa Powiatowego
przy ul. Daszyńskiego 5 w Środzie Wielkopolskiej
czynny będzie w godzinach:

- w każdy poniedziałek od 8.00 do 15.30
- od wtorku do piątku od 7.00 do 14.30

Wprowadzony harmonogram Punktu Obsługi Klienta Starostwa ma charakter stały.

Dokumenty można także przekazać poprzez system ePUAP: /spsrodawlkp/SkrytkaESP

Ze względu na utrzymujący się stan epidemiologiczny obowiązujący w całym kraju,
swobodne poruszanie się po budynku w dalszym ciągu nie będzie możliwe.

Wszyscy klienci proszeni są o zachowanie szczególnych zasad bezpieczeństwa:
- zasłanianie ust i nosa,
- dezynfekowanie rąk lub korzystanie z jednorazowych rękawiczek,
- przebywanie podczas obsługi w miejscu wyznaczonym,
- zachowanie bezpiecznej odległości między osobami oczekującymi w kolejce.

- Informacja – do pobrania

baner300x250