A A A | zmień kontrast | Mapa strony | język: pl en de | rss ico-rss | ico-bip
logo-sroda-wlkp
Jesteś tutaj:

Zapraszamy do Punktu Obsługi Klienta.

To tutaj nasi pracownicy udzielą Państwu informacji na temat sposobu i terminu załatwienia sprawy w urzędzie, dokumentów które należy przedłożyć oraz wydadzą odpowiednie druki formularzy i wniosków do załatwienia konkretnej sprawy.

W Punkcie Obsługi Klienta można uzyskać informacje, co i gdzie należy załatwiać w Starostwie Powiatowym. Przeszkoleni pracownicy, udzielają informacji na temat sposobu i terminu załatwienia sprawy w urzędzie, dokumentów które należy przedłożyć oraz wydają odpowiednie druki formularzy i wniosków do załatwienia konkretnej sprawy, a także pomagają w ich wypełnieniu.
 
Punkt Obsługi Klienta  jest czynny
  • w poniedziałki - od 8.00 do 16.00
  • od wtorku do piątku - od 7.00 do 15.00
Punkt Obsługi Klienta rozpoczął funkcjonowanie 15 listopada 2004r. Poprzez Punkt Obsługi Klienta chcemy w sposób profesjonalny i kompleksowy obsługiwać interesantów w naszym  Starostwie. Będziemy dążyć do stosowania wysokich standardów obsługi klienta, rozszerzania zakresu świadczonych usług, zgodnie z oczekiwaniami i życzeniami interesantów.
   
Zapraszamy do korzystania z usług Punktu Obsługi Klienta. Prosimy także o zgłaszanie ewentualnych wniosków w zakresie sposobu jego funkcjonowania.
Telefon: 61 286 62 18 
    
Jednocześnie informujemy, że na stronie internetowej Powiatu funkcjonuje dział pn. Załatw  sprawę w urzędzie - http://www.srodawlkp-powiat.pl/pl-banner/zalatw-sprawe-w-urzedzie.html
Zamieszczony jest tam katalog spraw, które realizowane są w Starostwie Powiatowym wraz z opisem procedury ich załatwienia.
  
 
baner300x250